onsdag 1. september 2010

Maling og dikt!

I dag fikk vi høre en historie som vi skulle lage et maleri til. Vi måtte være helt muse stille. Jeg ble litt søvnig, men det var også litt deilig at det var helt stille!
Etter vi var ferdige skulle vi lage et dikt som passet  med historien vi hørte:

Det var en gang en keiser


han ville bare vondt

men en dag forsto han

det var bare ondt.

innerst i sinnet var det et lite snev av glede

men på fasaden var det ikke glede.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar