14.08.10 fikk vi beskjed om å sy gardiner og male dem etterpå. Vi ble delt inn i grupper på to fordi vi skulle bli bedre kjent. Vi begynte med å måle opp gardinene der vi skulle sy. Laila og jeg var først på sy maskinen så det gikk fort. Vi ville ha søte lyse farger på gardinen vår, så vi malte skyer i lyse blått, lyse rosa, gul og grønn. De ble kanskje ikke helt perfekte, men det ble hvertfall en gardin.
Når vi var ferdige skulle vi gjøre oppgaver. Kapittelet handlet om vekst og utvikling. Her lærte vi om motivasjon, likestilling, brukermedvirkning osv. Ting som er veldig nyttig i barn og ungdom yrket.
Vakkert altså
vakkert vakkert ! :-)
SvarSlett